П`ятниця, 19.04.2024, 05:20
Вітаю Вас Гість | RSS

Ганнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Добропільського району Донецької області


Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інформація для батьків

                                       Генератор математичних завдань для молодших школярів.

    Проект "Розвиток дитини" разом з Освіта.ua пропонує батькам та учителям початкової школи нову можливість для навчання дітей математиці – "Генератор практичних завдань". Сервіс слугуватиме дітям відмінним помічником під час набуття навичок виконання простих арифметичних операцій із натуральними числами. Виконання математичних завдань на додавання, віднімання, множення та ділення, складених "Генератором", дозволить дітям поступово, не форсуючи та не відчуваючи академічного тиску, вдосконалити свою арифметичну майстерність. А батькам – більше не турбуватись про пошук математичних вправ для своєї дитини. Також робота над математичними завданнями сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять з математики та впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку та пізнання дитини. З часом актуальність "Генератору практичних завдань" як для батьків, так і для дітей буде лише зростати, адже він здатен постійно підвищувати складність математичних прикладів та з кожним разом переносити дитину ще на однин щабель вище. Для того, щоб скористатися "Генератором", необхідно лише ввести потрібні числа, що визначать проміжок, в якому буде працювати дитина, та визначитись із кількістю вправ. Для контролю передбачений лист із вірними відповідями, які ви теж можете завантажити. Батьки можуть вводити вихідні параметри самостійно або за участю дитини, чи навіть надати їй самій можливість власноруч створити для себе завдання, що неодмінно буде мотивувати її та заохочувати на продовження занять з математики. Кожне сформоване математичне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження математичних завдань для дітей є безкоштовним і доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

       

Позитивні стилі виховання дітей

  Існують різні стилі виховання, безпосередньо пов'язані зі ставленням батьків до своїх дітей. Таке ставлення можна розділити на позитивне й негативне. Слід підкреслити, що ставлення батьків при цьому впливає не тільки на поведінку дітей, а й на їх зріле життя в майбутньому.

Особливість і значення ставлення батьків

  Широкомасштабне дослідження батьківського ставлення у свій час провела одна з відомих польських вчених Марія Земська і, незважаючи на те що її книга «Батьківське ставлення» була опублікована в 70-х роках ХХ століття, вона й зараз не втратила своєї актуальності (у 2009 році вийшло вже третє її видання). Далі у статті наводиться класифікація батьківського ставлення, джерелом якої і є зазначена книга.
  У цей світ дитина приходить у певній сім'ї, у ній вона росте, розвивається й виховується. Якою стане людина в майбутньому, чи зможе налагоджувати позитивні зв'язки й вибудовувати міжособистісні стосунки, чи буде мати адекватну самооцінку, а також як буде ставитись до власних дітей і якими будуть її цінності, а головне, чи зможе вона жити щасливо, – усе це значною мірою залежить від того, як поводилися з нею її батьки і якими почуттями обдаровували її в дитинстві.
  Роль батьків величезна, оскільки вони впливають на особистість дитини, на її поведінку, дії та вчинки, як позитивні, так і негативні. Те, як батьки будуть ставитись до дитини, а саме, яке батьківське ставлення виберуть для себе пріоритетним, безпосередньо вплине на задоволення основних потреб дитини. Адже відсутність або неповне задоволення здатні призвести до глибокого розчарування й, можливо, навіть до патології та розладу особистості.
  Ставлення батьків, материнське або батьківське, є, власне кажучи, тенденцією до вибудовування певної поведінки з дитиною своїм специфічним способом. При цьому можна виділити три його компоненти: думки, почуття й дії. Таким чином, через дію, через поведінку батьків у ставленні до дитини, а також за допомогою того, що і як вони кажуть про неї, ми можемо судити про їх батьківське ставлення.

Характеристика правильного батьківського ставлення

Класифікація батьківського ставлення Марії Земської включає в себе чотири позитивних аспекти й чотири негативних. Позитивне ставлення розглянуто в цій статті, а негативне у статті «Негативні стилі виховання дітей».

  Перший аспект позитивного ставлення – це прийняття дитини, прийняття її такою, якою вона є, як у плані зовнішності, так і у плані різних рис характеру, поряд із природними можливостями та обмеженнями у сфері інтелектуального розвитку. Це щира симпатія у ставленні до свого малюка, почуття радості й задоволення від спілкування з ним, вираження йому своїх почуттів (прояв любові до нього) й надання емоційної незалежності, що забезпечує почуття безпеки й задоволення самим собою. Батьки, які приймають свою дитину, уміють розпізнавати її потреби й задовольняти їх. Вони у змозі побачити й визначити її негідну (погану) поведінку, пояснити свою точку зору, не критикуючи при цьому дитину, а лише її нехороші вчинки.
  Другий аспект позитивного ставлення – це взаємодія з дитиною, мається на увазі участь, що супроводжується схваленням, і зацікавленість як її розвагами, так і заняттями. Це вміле залучення дітей і пробудження їхнього інтересу до домашніх обов'язків, а також до справ батьків, звісно ж, з урахуванням їх віку й можливостей. Дорослі в даному випадку є активною стороною в установленні взаємних контактів, заохочують їх і перетворюють на максимально привабливі, готові пояснювати дітям навколишній світ, допомагають його зрозуміти та діяти в ньому з цікавістю й почуттям внутрішнього задоволення.
  Наступним аспектом ставлення з позитивним відтінком є надання дитині розумної свободи відповідно до її вікових особливостей. Це здатність (для багатьох батьків важка й болюча) у міру дорослішання надати своїй дитині все більше й більше широкого діапазону свободи та проявляти до неї довіру, що зростає із плином часу. Важливо при цьому підтримувати свій авторитет, який не стане зменшуватись у результаті розширення свободи дитини, а також завжди мати можливість скеровувати дії дитини в разі потреби. Батько може об'єктивно дивитись на свого сина чи доньку й розпізнати ті моменти, коли він (вона) знаходиться в реальній небезпеці, що вимагає його допомоги або втручання.
  Останнім позитивним аспектом ставленням є визнання рівноправності дитини в родині, не переоцінюючи, але й не недооцінюючи її ролі. Батько сприймає й оцінює діяльність дитини вільно, ненав'язливо й неупереджено, дозволяючи їй брати на себе відповідальність за власні рішення й дії, висловлює дитині свою надію побачити в ній прояв зрілої свідомої поведінки. Батько не нав'язує й не примушує до виконання своєї волі, не керує (і не маніпулює) дитиною. Дисципліна при цьому базується на раціональних положеннях і вводиться після загальних обговорень, тобто за взаємною домовленістю та згодою. Використовуються пропозиції, пояснення й роз'яснення, а очікування щодо дитини є чіткими, ясними і враховують її вікові можливості.
  Батьки, які проявляють позитивне ставлення, дбайливо піклуються про дітей, задовольняють їхні потреби, терплячі, мають бажання й готові розповідати та пояснювати їм усе, що їх цікавить, включаючи певні базові відомості про світ у цілому. Зв'язки між ними міцні, батьки легко встановлюють контакт з дитиною і можуть її об'єктивно оцінити.

Вплив позитивного батьківського ставлення на дітей

  Будь-які дії, спрямовані з однієї людини на іншу, здійснюють певний вплив – позитивний чи негативний. У випадку, коли залучаються правильні підходи, ситуації, що виникають, стають зрозумілими та прозорими. Діти, які приймаються батьками, учаться родинного взаєморозуміння та встановлення міцних емоційних зв'язків, уміють висловлювати свої почуття, проявляти емпатію й готові до взаємодії, лояльності та солідарності.
  Хотілось би побажати всім нинішнім і майбутнім батькам, щоб вони ставились до своїх дітей з любов'ю й повагою. Щоб вони приймали своїх дітей, уміли взаємодіяти з ними, надавали адекватний ступінь свободи й визнавали їх рівні права в родині, не переоцінюючи й не недооцінюючи їх ролі.
  Однак ми знаємо, що деякі батьки не вміють або не хочуть любити свою дитину такою, якою вона є – з її недоліками та слабкостями, часто зовсім незалежними від неї самої. Варто вчитись розпізнавати ті ставлення й позицію, які батьки вибирають для своїх малюків. Якщо вони позитивні, їх слід поглиблювати, а якщо негативні, необхідно зробити все, щоб виправити ситуацію на краще.

Комп’ютери: чому не варто рано знайомити з ними дітей

Майбутнє сучасних дітей неможливо уявити без комп’ютерів. Водночас, як показують новітні дослідження, комп’ютери погіршують результати навчання школярів. Як знайти золоту середину?

Свого часу увесь світ облетіла історія про корейського гімназиста, який проводив десять годин на день перед монітором, граючи в комп’ютерні ігри. Зрештою, завдяки грі-стратегії StarCraft він став професійним гравцем, мільйонером і справжньою зіркою серед корейської молоді.

Але до більшості школярів світу ця історія не має жодного відношення. Ні грошей, ні кращих перспектив на майбутнє багатогодинне сидіння за комп’ютером, як правило, не приносить. У цьому переконували ще шість років тому німецькі дослідники Томас Фукс і Людґер Вьосманн, які дійшли висновку, що діти, які проводять дуже багато часу перед комп’ютерами, помітно гірше вчаться.

На початку наступного року має бути оприлюднене ще одне дослідження, яке дійшло схожих висновків. Ідеться про роботу американських науковців, зроблену на основі досліджень у Румунії. Кристиан Поп-Елекеш з нью-йоркського університету "Коламбія" та Офер Маламад з університету в Чикаго опитали три тисячі румунських родин, які брали участь у так званій програмі "Євро 200". У рамках цієї програми соціально слабкі сім'ї отримали по 200 євро на придбання комп’ютера для їхніх дітей.

"Наші дослідження показали як позитивні, так і негативні результати програми: з одного боку учні, які мали комп’ютер, отримали кращі оцінки у тесті з комп’ютерних навичок. З іншого ж боку – оцінки з таких предметів, як румунська мова, математика та англійська, сильно погіршилися", - розповідає про підсумки дослідження Кристиан Поп-Елекеш, який сам походить з Румунії.

Науковець розповідає, що головний висновок, який зроблено в результаті дослідження, це те, що комп’ютери виявилися для багатьох румунських дітей просто справжніми "вбивцями часу". "На жаль, більшість дітей використовують комп’ютер не для того, щоб поглиблювати свою освіту. Натомість практично всі готові гратися в комп’ютерні ігри", - каже Поп-Елекеш.

Діти присвячують цілі години комп’ютерним іграм. Що, як підтверджує німецький психолог Флоріан Ребайн, погіршує успіхи в школі. "Є різні тези, чому так відбувається. Класична: втрата часу. Тобто на виконання домашніх завдань елементарно не залишається часу. Ще одна, нині дуже актуальна теза – це так зване дисфункціональне використання сучасних медіа, яке призводить до того, що для дітей на перший план виходять їхні успіхи в комп’ютерних іграх, а успіхи в школі стають другорядними. І діти припиняють сумлінно вчитися, бо школа вже не грає для них важливу роль", - каже Ребайн.

Якщо взяти до уваги, що окрім відносно безневинних ігор діти можуть почати грати в агресивні "стрілялки", то можна дійти висновку, що комп’ютери за жодних обставин не повинні стояти в дитячих кімнатах, наголошує психолог.

Він також вказує на те, що з точки зору психології, діти мають починати знайомитися з комп’ютерами лише після того, як вони навчаться добре читати й рахувати, а також достатньо розвинуть свої соціальні навички, тобто десь після завершення навчання в початковій школі.

                                                                                      

                                                                    ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ ПЕРШОКЛАСНИКІВ

  1. Любіть дитину. Знаходьте радість у спілкуванні з нею. Дайте дитині
    місце в сім’ї.
  2. Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки! Нехай цікава книга буде найкращим дарунком для Вашої дитини.
  3. Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мову і спонукайте до мислення. Цікавтеся справами і проблемами дитини.
  4. Дозволяйте дитині малювати, клеїти, вирізати, ліпити. Це розвиває її творчу уяву.
  5. Організовуйте сімейні екскурсії, екскурсії по місту, походи з обов’язковим спільним обговоренням.
  6. Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.
  7. Обмежте перегляд телепередач, роботу за комп’ютером до ЗО хвилин на день. Вчіть дитину вибирати корисні телепередачі для перегляду, правильно розподіляти свій час.
  8. Привчайте дітей до самообслуговування, формуйте трудові навички.
  9. Не робіть з дитини лише споживача. Хай вона буде рівноправним членом сім’ї зі своїми правами і обов’язками.
  10. Ознайомте дитину із родовим деревом. Навчіть її турбуватися про менших, старших, хворих.

                                                                

                                                                     Небезпека влітку!

 Літній сезон, окрім приємних вражень від відпочинку, може залишити і не дуже приємні спогади, якщо не убезпечити себе та дітей від збудників інфекційних захворювань. До групи гострих кишкових інфекційних захворювань відносяться бактеріальні (дизентерія, сальмонельоз тощо) і вірусні (ротавірусна, аденовірусна та ін.) діареї.

Симптоматика

Спільними провідними проявами всіх видів кишкових інфекцій є пронос (діарея – рідкі водянисті випорожнення більше 3-х разів на добу) та блювання. Окрім цього спостерігаються здуття живота (рідше – болі), підвищення температури тіла (іноді до високих цифр) та порушення загального стану (в’ялість, відмова від їжі). Кишкові інфекції ведуть до розвитку небезпечного стану – зневоднення, проявом чого є сухі губи та очі, зменшення сечі, спрага, що, в свою чергу, може загрожувати життю малюка.

Джерела зараження

Зараження кишковими інфекціями відбувається тільки через рот. Людина заражається при вживанні продуктів, недоброякісної води, заражених збудниками кишкових інфекцій чи їх токсинами, рідше – при контакті з хворим через предмети побуту.

Джерело інфекції – хвора гострою або прихованою формою захворювання людина, при деяких кишкових інфекціях – це ще й птахи, домашні тварини. Зараження немовлят відбувається частіше за все від хворої матері (в якої ознаки захворювання можуть бути непомітними) при недотриманні нею правил особистої гігієни під час годування і догляду за дитиною. Нерідко діти заражаються від своїх братиків і сестричок через інфіковані іграшки, посуд.

Профілактика

Завдання батьків – забезпечити дитині захист від інфекційних захворювань.

“Золотим правилом” запобігання кишковим інфекціям є заходи особистої гігієни, а найперше – пам’ятати банальні, проте важливі, речі – ретельно мити руки з милом перед їжею, після відвідування туалету, громадського транспорту. Привчайте своїх дітей користуватися одноразовими серветками, хустками, індивідуальними рушниками. Ці настанови стосуються як батьків, так і дітей. Саме батьки особистим прикладом повинні заохочувати виконувати ці правила дітьми.

Окрім того, необхідно дотримуватися наступного:

увесь посуд повинен бути добре вимитий і просушений;

їжу для дитини готувати з добре термічно оброблених продуктів харчування; бажано їжу готувати і вживати її відразу (їжа не повинна зберігатися довго, навіть у холодильнику);

всі швидкопсувні продукти зберігайте в холодильнику;

м’ясні продукти перед вживанням проварюють не менше години, від шашликів, м’яса-гриль слід відмовитися;

готову їжу ретельно оберігайте від будь-якого забруднення, зокрема не користуйтеся одним і тим же інвентарем при обробленні сирих і готових продуктів;

слід суворо стежити за виконанням дітьми правил дотримання особистої гігієни;

дуже часто діти 7-10-річного віку беруть у рот пальці, ручки, олівці – це збільшує ризик захворіти на кишкові інфекції.

при проведенні прибирання обов’язково мийте ручки дверей, унітазів із застосуванням дезінфікуючих миючих засобів.

Лікування

Що ж робити, якщо у дитини вже з’явилися вищезгадані прояви кишкових інфекцій? Слід звернутися за медичною допомогою, проте до приходу медичного працівника простими заходами можна полегшити страждання малюка та запобігти прогресуванню захворювання. Основна причина розвитку важкого стану при кишкових інфекціях – зневоднення організму, пов'язане з частим проносом і блювотою. Тому якомога швидше треба заповнити цей дефіцит рідиною. Для цього дитині дають пити глюкозо-сольові розчини (наприклад, Регідрон-Оптім, Електроліт Хумана, Орсоль), які відновлюють порушений водний-сольовий баланс і нормалізують обмін речовин. Якщо спеціальних розчинів на поготові не виявилося – можна давати негазовану слабко мінералізовану мінеральну воду, підсолоджений зелений чай. На кожне рідке випорожнення дітям до 2-х років дають 50-100 мл рідини, старше 2-х років – 100-200 мл, проте цей об’єм дають не одноразово, а дробно (!), кожні 5-10 хвилин по 1-2 чайній ложці. Не прагніть збільшити дозу – велика кількість рідини може викликати новий напад блювання. Розчини необхідно чергувати між собою.

Дуже важливим моментом у лікуванні гострих кишкових інфекцій у дітей є дієта, проте детально її Вам порекомендує педіатр відповідно віку Вашого маляти.

Негайно слід звернутися до лікаря, якщо:

у дитини повторне блювання;

зберігається часте, профузне виділення водянистих випорожнень;

дитина відмовляється від пиття, в’яла, у неї рідкі сечопускання;

з’являється висока лихоманка, кров у калі (навіть, якщо лише невеликі прожилки).

 

Згадайте разом з дітьми правила пожежної безпеки в побуті і при відвідуванні лісових масивів. Пояснтіть дітям, що ні в якому разі не можна гратись з сірниками. Адже, необережно кинутий сірник в квартирі може привести до пожежі. Розкажіть про те, що пожежа легко поширюється, особливо в жарку пору року по сухій траві, тирсі і іншим горючим матеріалам та в лічені хвилини може набути таких масштабів, що боротися з нею буде під силу тільки пожежній техніці. Поясніть про небезпеку піротехніки, яка також нерідко є причиною травматизму дітей. Ще з дитиною треба поговорити про те, що у разі виявлення невідомих предметів, розливу ртуті або боєприпасів не можна ні до чого торкатись, необхідно негайно зателефонувати за номером 101 і повідомити про свою «знахідку». Обов’язково треба нагадати дітям про правила користування побутовими електроприладами.

Наступне про що треба поговорити з дітьми перед відпочинком — це правила поведінки на воді. Купатися і пірнати дозволяється тільки в призначених для купання місцях. Не можна близько підпливати човнів і скутерів, стрибати у воду з човна, з крутого берега, особливо в незнайомих місцях. Намагайтеся не залишати дитину без нагляду біля водойм.

Ще одна небезпека, яка чекає дітей влітку – це сонячний удар та сонячний опік. Якщо дитина довго перебуває на вулиці без головного убору, біди не минути. Підступність сонячного удару полягає в тому, що погіршення здоров’я заявляє про себе тільки через 6-8 годин. Сонячний удар супроводжується порушенням кровообігу, пітливістю, слабкістю, головним болем, шумом у вухах, задишкою, почервонінням шкіри, іноді втратою свідомості. У дитини, яка перегрілася, підвищується температура до 38-40 ºС. Допомога при сонячному ударі полягає у наступному: дитину треба роздягнути, покласти в затінку і напоїти прохолодним чаєм, мінеральною або кип’яченою водою.

Сонячний опік – це почервоніння і хворобливе запалення шкіри під впливом сонячних променів. Якщо опік досить сильний, через деякий час на постраждалій ділянці з’являються пухирі, а через декілька днів шкіра починає облазити і лущитися. Тому при щонайменшому почервонінні шкіри відведіть дитину у будинок або хоча б в тінь. Обмийте постраждалі ділянки прохолодною водою і змастіть кремом.

Якщо ви зібралися на відпочинок у ліс, пам’ятайте про небезпеку кліщів.  На прогулянку в ліс одягайте світлий і, навіть, білий одяг. Кліщі на білому помітити легше, ніж на чорному. Одягніть щільний головний убір або пов’яжіть косинку. Кліщ муже очікувати дитину де завгодно: в траві, на стежині, на галявині. Тому після прогулянки в лісовій або по луговій місцевості уважно огляньте тіло дитини. Якщо ви виявили кліща, покладіть на нього будь-яке кільце (наприклад каблучку) так, щоб кліщ опинився в середині, і налийте на нього рослинну олію. Ця процедура перекриє комасі кисень, і він почне вилазити зі шкіри. Обов’язково продезінфікуйте місце укусу перекисом водню, а потім зеленкою.

Літній період характеризується частими грозами. Щоб не трапилося біди під час грози, поясніть дітям основні правила поведінки:

Уникати відкритої місцевості. Якщо з якоїсь причини залишилися в полі наодинці з грозою необхідно сховатися в будь-якому можливому заглибленні: канавці, рівчаку, улоговинці або найнижчому місці поля, присісти і пригнути голову.

Уникати води. Вода – відмінний провідник струму. Удар блискавки поширюється довкола водоймища в радіусі 100 метрів. Інколи вона б’є в береги. Тому не те що купатися, а навіть відпочивати біля води під час грози не рекомендується.

Намагайтеся сховатися. Найбезпечніше під час грози знаходитися у приміщенні з громовідводом. Якщо гроза застала вас у місті, необхідно сховатися в магазині, під’їзді або, на крайній випадок, перечекати грозу під навісом біля стін будівель.

Ховаючись під деревами, не забувайте про те, що блискавка найчастіше потрапляє в найвищі з них (дуб, тополя, сосна). Отже, чим менше деревце, під яким ви знайшли притулок, тим краще.

Від грози не потрібно бігти. Чим ширший крок, тим небезпечніший для вас удар блискавки.

Не варто пересуватися на велосипедах і мотоциклах.

Дуже небезпечно під час грози розмовляти по мобільному телефону. Навіть розряджений, він є магнітом для блискавок.

Влітку діти проводять вільний час перед комп’ютерами та телевізорами. Пам’ятайте! Перегляд телепередач, Інтернет новин, фільмів та ігор понад три годин на день викликає у дітей та підлітків стійкі симптоми нервового та психічного розладу, виснаження нервової системи, до того ж впливає на погіршення зору та постави. Тому намайтеся контролювати перебування дитини перед екраном телевізора чи монітором комп’ютера!

 

 

      

Про додаткову сесію зовнішнього незалежного оцінювання у Донецькій та Луганській областях(станом на 18.06.2014 року).

 

У зв’язку з військово-політичною ситуацією, що склалася в Донецькій та Луганській областях, неможливістю створення належних умов у пунктах тестування для проведення зовнішнього незалежного оцінювання, відсутністю гарантій безпеки учасникам ЗНО та дотримання вимог щодо конфіденційності тестових матеріалів, додаткова сесія ЗНО у цих двох областях проводитися не буде (наказ МОН від 17.06.2014 № 721).

Абітурієнти з Донецької та Луганської областей зможуть скласти зовнішнє незалежне оцінювання виключно в інших областях України.

Термін перереєстрації на ЗНО для участі в додатковій сесії

на території інших областей України продовжено до 24-00 год.

20 ЧЕРВНЯ 2014 року.

На сайті Донецького регіонального центру оцінювання якості освіти у розділі «Готуємось до ЗНО 2014» розмішені:

  • Інструкція щодо перереєстрації

  • Контактна інформація для перереєстрації для участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання в інших регіонах України

- Інформація щодо надання місць у гуртожитках на час проходження додаткової сесії ЗНО

- Інформація для абітурієнтів, які перереєструвались для проходження додаткової сесії ЗНО у Дніпропетровській та Запорізькій областях

 

Контактні телефони регіонального центру:

062 297 67 64; 062 297 14 23; 062 297 87 48; 062 297 80 51; 062 297 88 53

 

style="color: rgb(255, 0, 0);">Доброго дня,

 

шановні гості нашого сайту!
До Вашої уваги надаються матеріали віртуальної виставки-презентації «Сучасні заклади освіти – 2014».
Матеріали можна переглянути за посиланнями:
 
 
Бажаємо приємного перегляду!

 

                                                                         ЗНО-2014
                                                                                                                          http://znomon.at.ua/index/0-7
У Міністерстві освіти і науки затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2014 році.
  Відповідно до календарного плану, ЗНО абітурієнтів у 2014 році розпочнеться 3 червня та триватиме до 27 червня. За цей час майбутні вступники зможуть скласти від 1 до 4 тестів ЗНО з 11 навчальних предметів.
  Розпочне програму ЗНО-2014 тест з іноземних мов. Абітурієнти традиційно зможуть обирати для складання одну з європейських мов: англійську, німецьку, французьку або іспанську.
  Обов’язкове тестування з української мови і літератури, враховуючи кількість випускників у наступному році, буде проведено впродовж двох тестових днів - 5 та 6 червня відповідно.
  10 червня майбутні абітурієнти матимуть можливість скласти тест ЗНО з російської мови.
  12 червня відбудеться одне з наймасовіших тестувань з математики. Цього року в Українському центрі оцінювання якості освіти вирішено провести ЗНО з математики впродовж однієї сесії.
  14, 16 та 18 червня відбудуться тестування абітурієнтів з географії, біології та фізики.
  Незважаючи на популярність серед абітурієнтів, зовнішнє оцінювання з Історії України також відбудеться впродовж одного дня – 20 червня.
  Завершуватимуть основну сесію ЗНО-2014 тестування з хімії, всесвітньої історії та світової літератури. Оцінювання з цих предметів відбудуться 23, 25 і 27 червня.
  Оголошення результатів ЗНО учасників основної сесії заплановане на період з 19 червня до 8 липня.
  Додаткова сесія для абітурієнтів, які через об’єктивні причини не матимуть можливості пройти ЗНО, відбудеться з 4 до 11 липня.
  Також календарний план передбачає ряд заходів, що мають бути проведені для успішного проведення ЗНО у 2014 році. Зокрема, формування мережі пунктів тестування, навчання працівників, які будуть залучені до зовнішнього оцінювання тощо.
  Реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 3 січня та триватиме впродовж двох місяців до 5 березня включно.
  Як відомо, відповідно до Умов прийому до вищих навчальних закладів України в 2014 році, приймальні комісії вищих навчальних закладів розпочнуть прийом документів від абітурієнтів 1 липня 2014 року.

                               ЗНО-2013

 

Пропонуємо вашій увазі матеріали для підготовки до ЗНО - програми, характеристики тестів та приклади завдань, он-лайн тестування. Тут є посилання на матеріали ЗНО 2009-2013 рр., що будуть цікаві як випускникам, так і викладачам та репетиторам.


Програми ЗНО-2013

Характеристика майбутніх тестів ЗНО-2013

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930