Назва закладу, в якому знаходиться бібліотека:
Ганнівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів
Добропільського району Донецької області
Інформація про завідувача бібліотекою:
Максименко Тетяна Вікторівна
Освіта : середня
стаж : 24 р.
Місія бібліотеки:
Національне відродження і духовне становлення учнів – читачів.
Мета та основні завдання:
Формувати в учнів свідоме, зацікавлене і позитивне ставлення до читання як засобу самоосвітньої діяльності та активного відпочинку.
Основні напрямки діяльності:
- збереження та поповнення бібліотечного фонду;
- робота з творчо обдарованими дітьми;
- організація та проведення огляду – конкурсу «Живи, книго!»
- організація та проведення творчих віталень, годин пам’яті, тематичних виставок та тижнів.
Досягнення:
- 100% забезпечення підручниками
- Підвищення рівня збереження підручників.
Ознайомлення учнів 6 класу з новими підручниками.
- Перш ніж взяти книжку, помийте руки!
- Не читайте під час гри!
- Не кладіть в книгу ручок, олівців та інших предметів!
- Перегортаючи аркуші, тримайте їх за правий верхній кут!
- Розірвану книгу заклейте !
- Не перегинайте книжку, не виривайте аркушів та ілюстрацій, не малюйте та не робіть ніяких позначок!
- Якщо ви не закінчили читати, не загинайте аркуша, а скористайтеся закладкою!
Скорочитання - це читання більш ніж 300 слів за хвилину. Цікаво, що великі письменники, наприклад, М .Горький, читали 600 слів за хвилину. Найбільша швидкість читання зафіксована в американського президента Дж. Кеннеді - близько 2000 слів за хвилину. У деяких зарубіжних фірмах не беруть на керівну роль фахівця, якщо він читає менше 400 слів за хвилину.
Диктори телебачення широко варіюють свою швидкість читання - у межах від 90 до 170-ти слів за хвилину при середньому читанні 130 слів за хвилину.
Тест для учнів
1. Чи швидко ти читаєш художню літературу?
а) миттєво;
б) по-різному;
в) повільно, вдумуючись.
2. У якому оточенні ти читаєш книжки?
а) у гучному;
б) будь-якому;
в) у тиші.
3. Чи перечитуєш ти книжки?
а) часто;
б) ніколи;
в) рідко.
4. Чи цікавить тебе внутрішній світ героїв книги?
а) головне для мене – сюжет;
б) для мене це головне у художньому творі;
в) іноді, особливо у захоплюючих місцях.
5. Як – емоційно чи байдуже ти реагуєш на те, що написав автор?
а) буває і радію, і сумую;
б) ніколи не реагую, бо це все – вигадки;
в) іноді, особливо у захоплюючих місцях.
6. Чи виникають у тебе образні уяви?
а) уявляю собі цілі картини;
б) іноді бачу героїв як живих;
в) ніколи.
7. Чи порівнюєш ти прочитане зі своїм власним життєвим досвідом?
а) завжди порівнюю з собою і своєю поведінкою;
б) іноді, коли схожі ситуації;
в) ні, книжкові герої далекі від реального життя,
я не знайшов жодного, схожого на мене.
8. Чи цікавлять тебе автори художніх творів як особистості?
а) так, бо це зустріч з оригінальною, цікавою, думаючою людиною;
б) звертаю увагу лише на славнозвісних;
в) автор мене не цікавить, лише була б цікава книжка.
9. Чи пропускаєш ти описи природи?
а) так, бо вони відволікають від сюжету;
б) іноді затримую на них погляд;
в) ніколи, бо вони допомагають краще пізнати твір.
10. Чи вигадуєш ти продовження до прочитаного?
а) так;
б) ні, це робота письменника;
в) іноді, у випадку захоплюючого сюжету.
А зараз порахуй свої бали :
№ запитання а б в
1. 3 2 1
2. 3 2 1
3. 1 3 2
4. 3 1 2
5. 1 3 2
6. 1 2 3
7. 1 2 3
8. 1 2 3
9. 3 2 1
10. 1 3 2
10 -15 балів. Ми вітаємо тебе! Ти – читач-художник, і водночас мислитель. Ти спостережливий, емоційний, здатен до переживань і перевтілень, ти чуйний до внутрішнього світу людей. У тебе багата уява і неординарне мислення. Ти – ідеальний читач.
16-25 балів. У тебе є певний читацький талант. Мабуть, тобі не вистачає спостережливості і бажання більш глибоко аналізувати прочитане. Бажаємо тобі гарних книг на твоєму читацькому шляху, які б заполонили тебе цілком і увійшли у твоє життя назавжди.
26-30 балів. Ти читаєш художню літературу досить поверхнево і з великою швидкістю. До тебе ще не потрапила така книга, яка б захопила тебе повністю і примусила замислитися і перечитати її ще і ще раз. Зроби зусилля – візьми в руку невеличке оповідання і прочитай його, не пропускаючи жодного слова, вигадуючи образ автора. І тоді для тебе відкриється чудовий світ краси. Спробуй це, бо колись потрібно почати думати, страждати, переживати – саме для цього й існує художня література.
В Ганнівській ЗОШ І-ІІІ постійно діє гурток Книжчин дім".Мета гуртка - орієнтація на професію бібліотекар. Для роботи гуртка створений план роботи на ІІ півріччя, за яким і працює гурток. В гуртку займаються учні 4 класу. Під час роботи гуртка учні займаються ремонтом підручників, художньої літератури. Один раз на місяць гуртківці проводять рейд по всім класам школи, спостерігаючи за збереженням підручників, також діти приймають активну участь у всіх заходах школи. Під час роботи гуртка учні не тільки освоюють практичні навики відновлення пошкоджених книг, але й проникають у таємниці їх виготовлення, вивчають історію виникнення книги, знайомляться з сучасною технікою книгодрукування, привчаються шанувати працю людей,які її створювали, а значить і її саму.
Виставка в бібліотеці до дня української мови та писемності.
Нові книжки.
День скорботи і вшанування пам’яті жертв війни
|
Микола Васильович Гоголь
1.04. 1809 народився великий російський письменник, драматург, публіцист, критик (в селі Сорочинці Полтавської області)
|
---|
25 лютого виповнилось 140 років від дня народження видатної української поетеси Лесі Українки
Як помогти в безмірнім людськім горі?
Як світ новий з старого збудувати?
Як научить байдужих почувати?
Як розбудити розум, що заснув?
Як час вернуть, що марне проминув?
17 лютого виповнилося 105 років з дня народження поетеси Агнії Барто
Є книжки, які люблять усі діти. Серед них — веселі, цікаві, повчальні вірші Агнії Барто.
Агнія Львівна завжди була оточена дітьми, розуміла їх, раділа і сумувала разом з ними. Вірші поетеси добре відомі не тільки дітям, а й дорослим, коли вони теж були маленькими. Кожен з дитинства пам’ятає гарні вірші:
«Идет бычок, качается,
Вздыхает на ходу:
— Ох, доска кончается,
Сейчас я упаду»
Уронили мишку на пол,
Оторвали мишке лапу.
Все равно его не брошу -
Потому что он хороший.